Uzivatelsky interpreter kodu pro MCU x52?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Středa Září 8 22:55:32 CEST 2010

SetRS 1
SetRS.step 0.1
Output ON
for x=1 to 15
SetRS UP
next
ReadRS
SetRS 10
delay 5
SetRS 0
delay 5
SetRS 20
If (ReadISSkuste naznacit, aka si predstavujete syntax, proste sem napiste nejaky fiktivny kus toho "skriptu".
Este moze byt zaujimave, ze kde ho chcete drzat a ako ho tam chcete dostat.

>Psat v asm to nehodlam ani nahoodu, urcite C.

No a ak by ste mali na vyber vykradnut to z asm alebo pisat z gruntu C?

wek