Uzivatelsky interpreter kodu pro MCU x52?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Září 8 14:41:42 CEST 2010

  To asi zalezi na tom, kolik mate k dispozici pameti  a v jakem jazyku
to pisete. Pokud v C, tak bude jedno, pro jaky procesor. Pokud v ASM,
tak to bude pracne... Basic byl myslim popularni spis pro PIC v nejake
mikro verzi, nevim, jestli byly k dispozici i zdrojaky.
Pro par textovych?  prikazu bych si udelal v ASM podprogram pro
porovnani retezcu, pokud tam jsou i ciselne nebo jine parametry nebo
dokonce vyrazy, uz bych to v asm nechtel delat ;-)