Galvanické oddělení u dvouvodičového napájení

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Září 7 20:42:19 CEST 2010

  Hlavne je to IMHO kvuli tomu, ze jednoduse ridi G triaku bez
galvanickeho oddeleni ze strany sekundaru?
Treba oblibeny Lidl watmetr nebo ruzne digi spinaci zasuvky atp. jsou to
same - vsechno na sitovem napeti a tlacitka z plastu.