Re: Zdroje pro skenery

Úterý Září 7 09:45:02 CEST 2010

Pokud jde o zdroje o kterych jsem diskutoval:
Ty dva vadne zdroje jsem rozebral, jsou to ruzne typy,
jeden je primo v sitove vidlici, druhy je jako krabicka,
ke ktere se propojuje sitovy kabel jako k pocitaci.
Na oba jsem musel pouzit hrube nasili, protoze
krabicky byly slepene a zadny trimr tam nebyl.

Ale IMHO se nabizeji i zdroje 15V, tak treba pripojit
do serie diodu nebo dve, aby se to napeti srazilo
na potrebnou velikost.