Re: OT: piatok - Mysteriózní rádio už 30 let vysílá záhadný signál a teď i tajnou šifru

Pondělí Září 6 07:51:53 CEST 2010

Tohle mi pripomnelo prihodu z vojny.
Meli jsme na ucebne vysilaci stredisko - tedy asi dve R109
trvale zapnute pro spojeni s velitelstvim kdyby nahodou
diverzanti prestrihli draty od telefonu (tehdy jeste prislusnici
jedne nasi etnicke mensiny chodili do prace a nevydelavali
si sberem barevnych kovu).
Jednou vecer jsem tam sedel a vyrizoval nejake pisemnosti.
Sel kolem jeden manik, videl ze se na ucebne sviti (normalne
se tam moc nechodilo, byli jsme jednotka spis bojova a ucilo
se jinde) nakouknul tam, videl radio s pohlavni soupravou, tak
si ji nasadil, stisknul tlacitko mikrofonu a zahlasil do eteru:
"Tady mydlo, volam rucnik".