Re: Nabíjení NiFe aku

Neděle Září 5 21:33:38 CEST 2010

stav nabití všech článků).
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 30, 2010 6:13 PM
Subject: OT: Nabíjení NiFe aku

Zdravím,
  chtěl jsem se zeptat, jak nabíjet NiFe akumulátory. Šel by na ně použít
program nabíječky NiCd ? Napětí článku je podobné (1.2V), ale nevím, zda
mají
také obdobný delta-peak a další charakteristiky. Nebo raději volit NiMH
program ? Či se nehodí žádný ? Nerad bych explozi z přeplynovaného článku
:-).
  Zdraví Pavel.