zomrel IPBox

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Září 5 18:03:49 CEST 2010

no to je samozrejme najjednoduchsia cesta keby tam nebolo ale :-)
V originalnej konfiguracii sa cely box tak strasne prehrieva ze mrzne a
disk nefunguje. Preto som to musel otvorit a vybrat disk von, takze box
bezi a aj disk ma rozumnu teplotu. Tym som samozrejme porusil nalepku.
Predpokladam ze mi reklamaciu neuznaju.
Do servisu to treba poslat a mam trochu des z toho ako pojde disk postou
cez pol europy.
Ak sa mi ten kram podari doniest na slovensko skusim sa u nich zastavit
osobne, mam to cestou k babke. Uvidime ako to dopadne ale uz som z
tohoto druhu elektroniky trochu unaveny. Tak zle navrhnuty box z
hladiska tepla som snad este nevidel. Dreambox ale nie je o nic lepsi,
ten som musel tiez otvorit a vybrat disk von. Obidva prijimace stoja
volne na skrinke, takze nemaju problem s chladenim.
b.