Patek: potential sensor

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Září 4 22:31:36 CEST 2010

>Driv byly kopirky analogove, tzn. ze se obraz prenasel na valec pomoci
>zrcatek. Ted se to uz vyrabi vsechno digitalni. Tzn. scanner, deska s
>procesorem, vetsinou s HDD. Obraz potom kresli na valec laser.

Mnojo, to je doba... ;-)

>Jiskra preskocit nemohla.

No, mohla, nemohla, co ak sa tam nejakym zazrakom medzi valec a snimac dostalo nieco vodive, cojaviem, kramlicka zo zosivacky alebo take nieco? Ja viem ze to je niekde hlboko v krabici zadeklovane, ale nahoda je blbec... kazdopadne ak to ukazovalo nejake cislo co sa len malo lisi od skutocneho, tak to nie je destrukcia ale skor nieco ine, najskor ten bordel.

>Uvidim v pondeli, jestli to vycisteni pomohlo. Kdyz ne, tak ho vymenim z
>jine kopirky, a kdyztak ho potom objednam.

Dajte prosim vediet, zaujima ma to ciste pre potesenie zo spoznavania veci... Dakujem.

wek