Odporovy "normal"

Pátek Září 3 13:58:14 CEST 2010

Zkuste na aukro koupit odporovou dekádu.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of j.Krajinka na seznam.cz
Sent: Friday, September 03, 2010 1:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Odporovy "normal"

Budu potrebovat trochu presneji merit odpory, mam Agilent 34401A tedy 6.5 mistny multimetr, HP u nej uvadi presnost, napriklad na 100Ohmech +-6mOhm 24hodin +-12mOhm 90 dni a +-14mOhm rok po kalibraci.
Rad bych se udrzel na cisle 24 hodin , ale to vyzaduje abych mel nejaky odporovy normal a mohl mereni porovnavat.

V Farnell se daji koupit 0,01% odpoty z TC 0.6, ale 400 az 600Kc /ks a to mi prijde az docela dost.
Zvlaste kdyz by se mi silkl 100,1k ,10k,100k a 1M Teda nejde ani tak o obsolutni presnot, ale o to mit v krabicce odpor o kterem vim, ze pri teplote X ma odpor Y a TC=Z.

Poradite kde k necemu takovemu prijit nebo jak si poradit?

Jirka