OZ, napajeni od 2V

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 2 23:15:47 CEST 2010

 2.9.2010, 23:06:34

CMOS 555 katalogově funguje od 2V, takže v reálu je pravděpodobná
funkce i při menším napětí. Totéž platí i pro HC logiku.
Nicméně, mějte na paměti, že už nějvětší bastlíř všech dob, Jára Cimrman
věděl že 2 V na LiPo je trochu málo (a zaníceně o tom dokázal hovořit i
s takovými technickými antitalenty jako byl Čechov).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz