Cinska WiFi antena

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Září 2 19:16:50 CEST 2010

Ta antena funguje dobre, pokud je udelana tak jak ma byt. Mam verzi,
ktera opravdu funguje dobre. Problem je, ze je pomerne uzkopasmova (
2420 -2440 MHz)
Neboli ve funkcni je ten koaxialek nad tim spojem cca pul vlny dlouhy  (
zkracene o cinitel zkraceni toho koaxialu nebo semirigidu ) a nad nim
stejne tak asi jeste 4x  Na konci je pak dratovy pahylek cca 3 cm.(
lambda/4 )
V podstate tahle konstrukce:
http://www.radio-foto.net/radio/kolinear1.png
http://www.radio-foto.net/radio/kolinear2.png
Neboli ma to byt kolinear a nekdo si to zjednodusil tim, ze ty "burtiky"
nechal v celku :-(

JaKub