zomrel IPBox

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Září 2 18:36:35 CEST 2010

tip:
Pokial zdroj nespina a neunikol prepotrebny dym z tranzistora, tak
skontrolujte odpor(rezistor) medzi kladnym napajacim napatim a hradlom
spinacieho tranzistora. Ma mat stovky kilo, mozno cca mega a ma na
starosti start zdroja. Neraz som zazil takuto poruchu. Pricina umrtia
je asi napatove namahanie rezistora. Preto su mnohokrat dva v serii.