zomrel IPBox

Čtvrtek Září 2 15:56:03 CEST 2010

2010/9/2 Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr>:
>  zdravim,
> vcera mi zomrel ipbox9000hd sposobom ze je ticho a tma. Predpokladam ze
> odisiel zdroj. Odpojil som od elektriky este vcera a dnes po obede rozobral,
> pri merani poistky som dostal slupku od kondenzatora ktory bol stale nabity
> na plne sietove napatie :-) Takze sa domnievam ze odisiel prave zdroj
> (nespina).
> Mily pan v servise mi oznamil ze nahradne diely (zdroj) mi nepredaju a musim
> tam ten kram doniest. Cestu zo Zenevy cez Topolcany zrovna nemam tak som sa
> [...]

Vzal bych ohmmetr a změřil nožičky výkonovejch součástek, jestli není
někde zkrat. Tak se pozná spálená součástka, pokud se to neuzavírá
přes vinutí trafa, pak je nutné součástku vyndat a pak změřit.

Někdy se taky stane že velký odpory (řádově přes 100kohm) vlivem
namáhání velkým napětím ujedou nahoru (možná se i přerušej).

Taky by to mohlo být něco tak banálního jako je studenej spoj, pak
holt stačí proletovat, ale to by byla klika.

Když je ten zdroj zaplej, tak na jeho výstupu není vůbec nic?

P.K.