zomrel IPBox

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Září 2 15:39:55 CEST 2010

  zdravim,
vcera mi zomrel ipbox9000hd sposobom ze je ticho a tma. Predpokladam ze
odisiel zdroj. Odpojil som od elektriky este vcera a dnes po obede
rozobral, pri merani poistky som dostal slupku od kondenzatora ktory bol
stale nabity na plne sietove napatie :-) Takze sa domnievam ze odisiel
prave zdroj (nespina).
Mily pan v servise mi oznamil ze nahradne diely (zdroj) mi nepredaju a
musim tam ten kram doniest. Cestu zo Zenevy cez Topolcany zrovna nemam
tak som sa chcel spytat ci niekto nahodou ten zdroj nepozna
(predpokladam ze to je klasicky OEM) ze by som si ho kupil inde alebo
aspon skusil opravit.
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/kram1.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/kram2.jpg
b.