OT: Odvod kondenzatu z kondenzacniho kotle

Tomáš Werschall b3nd3r na b3nd3r.com
Čtvrtek Září 2 14:29:59 CEST 2010

Neco o kyselosti kondenzatu z plynovych kotlu je zde:
http://www.tzb-info.cz/3594-provadeni-odvodu-kondenzatu-z-kondenzacnich-kotlu-do-kanalizace

Kyselost zalezi na druhu a stavu kotle. Mensi nizkoteplotni kotle maji
vetsi kyselost kondenzatu.

Tom