OT: Odvod kondenzatu z kondenzacniho kotle

Aleš Novák ales.novak na t-email.cz
Středa Září 1 22:07:42 CEST 2010

Rostlinky se tváří zdravě a v květináči není vrstva bíleho sanitru.
V přírodě se rostliny zalévají taky kyselými dešti bez minerálů.
Teda alespoň myslím, že to tak nějak asi je.
Prádlo se nám taky zatím nerozpadá :-)
  Novalex

k> Ta voda je ale strašně kyselá a bez minerálů, opravdu to kytkám a prádlu svědčí?

k> KPR