OT: Odvod kondenzatu z kondenzacniho kotle

Aleš Novák ales.novak na t-email.cz
Středa Září 1 21:58:56 CEST 2010

V kytkach se sice moc nevyznam, stara se o ne matka, ale urcite jim to
neskodi. Ona ta voda ma asi blize k destove nez te co tece z kohoutku.
Navic se nedela na rostlinach a zemine vrstva sanitru jako kdyz se
zalevalo vodou z vodovodu. U nas (Kyjov JM) je velmi tvrda voda.
  Novalex