Solární panel pro technologii s odběrem 15W

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Středa Září 1 10:22:22 CEST 2010

Tři sestry - Bylo mi blbě

Celé intro je z Receptáře:

"A tak se pan Šustr z Ronova nad Doubravou zamyslel a spočítal, že
normální konev má 117 otvorů v tom kropítku, a že je to škoda, a udělal
do něho pouze 13 otvorů. Už to funguje na té konvi, konev šetří vodou..."

JN