Spinani rele triakem

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Říjen 31 18:51:38 CET 2010

Ono to SSR je home-made. Prave optron + triak.
Soucasti RC filtru je signalizacni LED, takze par mA tim filtrem tece.
Jeste zkusim odstranit filtr.

Cele to ma 3 ovladaci vstupy, takze bych musel dat 3 optotriaky se
spojenymi vystupy. Nemam tu zadny ke zmereni, ale obavam se, ze tam
zbytkovy proud bude taky.

Zdenek