[OT] Nefunkcni obehove cerpadlo Grundfos - vyreseno

©erých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Říjen 31 14:47:43 CET 2010

To bude tim, ze oni u tech jednotek nabizeji 3 urovne obsluhy s rostoucimi pravy. Nazyvaji to Enduser, heating engeneer a OEM. Do vyssich urovni se dostanete pomoci zadani hesla, kterym byva nejaka silena sekvence klaves na jednotce (neco ve smyslu sipka nahoru, nahoru, dolu, nahoru ....) Neco o tom je treba na strane 105 toho manualu, mozna tam nekde bude i to heslo, ale spis je potreba hledat na netu.

Jakub Serych