[OT] Tentokrate preprava Cina / velke prepravni spolecnosti.

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Neděle Říjen 31 12:56:34 CET 2010

ČR a SR je malý trh pro UPS, DHL a pod.

Často se vyplatí, když má příjemce ve své zemi účet u dopravní
společnosti a objedná si přepravu on. Úspora bývá značná i přes slevy,
které vám mohou nastavit tady u nás.

Oja