Alternativa hmozdinkam?

Pavel hw na itherm.cz
Sobota Říjen 30 18:44:25 CEST 2010

Sadrokarton ma vetsinou podel sten UD profil, takze by se to dalo chytit do
nej.
dalsi varianta by bylo dat do sadrokartonu neco takoveho
http://www.konarik.cz/cz/produkty/kotvici-prvky/hmozdinka-do-sadrokartonu/
klidne i ve vice kusech po cele delce kolejnice.
sam takove reseni pouzivam a drzi to hodne dobre (dum z MEDMAXu a na nem
misto omitek jen nalepeny SDK)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jindrich Kubec" <kubecj na asw.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 30, 2010 9:39 AM
Subject: OT: Alternativa hmozdinkam?

Zdravim,

kdyz se zabudovavaly posuvne dvere na terasu, musel se rozbit Ytong U
profil, co byl nad nimi. Dneska je tudiz skladba nad dvermi cca 7cm
zeleneho polystyrenu, ocelovy preklad L a za tim beton pravdepodobne
s armaturou.

Mno a ted zena projevila prani nad ty dvere povesit zaclony a zavesy.
Jednoduche hmozdinkove reseni (ktere jedine bezne 'umim') neprichazi
v uvahu a me nic nenapada. A kolejnice do sadrokartonoveho stropu, to
se mi libi uplne malo, nejak tomu sadrokartonu neverim a uz vidim,
jak za to deti tahaj a pada jim to cely na hlavu...

Diky,

Jindrich Kubec <kubecj na avast.com>