Alternativa hmozdinkam?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Říjen 30 12:51:13 CEST 2010

 30.10.2010, 12:44:56

Existuje mnoho druhu hmozdinek. Nektere treba tzv "sukovaci" se chyti
i na material jen par mm tlusty, pokud je za nim kousek mezery. Kdyz
pujdete to bau-xx tak se tam kouknete, mivaji tam panel s ukazkami i
nejake letaky.
Pokud by jste srouboval rovnou do L profilu, netreba kupovat zavitnik,
v lepsim obchode koupite tzv. samorezne srouby. Nemam sice takove
reseni zrovna v lasce, ale v tomto pripade by melo plne postacovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz