+ Potvrzeni o doruceni SMS

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Říjen 30 11:45:22 CEST 2010

Zdravím,
  netušil jsem, že existuje mobilní telefon, který si neumí v dnešní době
vyžádat potvrzení o doručení. Takový telefon bych si nevzal, ani kdyby
v něm bylo 4096 jader, 8192 EB RAM a 16384 PB flash :-). Opravdu zajímavé,
že někdo může tak základní funkcionalitu opomenout.
  Ale k dotazu. SMS s diakritikou se posílají samozřejmě jako SMS, ale ve
zcela jiném (8bit) kódování a proto také mohou být jen kratší. Ten odchytávač
speciální sekvence (YYYY nebo #### apod.) na začátku jiné než běžné kódování
nepodporuje a proto to samozřejmě nefunguje. Mimochodem jsem šokován, že to
chodí ještě vůbec někdy, tenhle hack byl přidán do logiky SMS centra v roce
tuším 1995 a hovořilo se o něm jako o "nouzovém řešení, než budou všechny
telefony podporovat nativní doručenky". Takže jak vidno, tato doba ještě
nenastala :-).
  Zdraví Pavel.