[OT] Platba do ciny?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 29 10:49:56 CEST 2010

Já jsem takto před časem platil přes nějaký portál sdružení výrobců čínských
bazmeků a tam to proběhlo jako karetní operace. Pro tyto účely mám účet, kde
nejsou peníze a pouze v případě takových rizikových akcí tam ty peníze pošlu
a hned s nimi zaplatím. Platba pak byla samozřejmě zadarmo, tak bych se
nějak poptal, jestli by to nešlo zaplatit kartou, třeba takto někde taky
je...