Vyuka elektroniky - kapacita

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 28 13:16:55 CEST 2010

Osobně mi byl vždycky ten přístup vysvětlování "od složitého k
jednoduchému" proti srsti a to i na vš. Takové to "sem dosadíme nulu,
sem taky, sem jedničku, tohle necháme konstantní a podívejme se, kdo z
vás o tom už někdy slyšel, on nám vyšel takzvaný Ohmův zákon" mě
dokázalo vždycky dokonale odradit :-).

Normálnímu jedinci stejně stačí pár fyzikálních vzorečků na celý život
(třeba by je moh někdo sepsat a pak učit jen ty :-)) a zbytek si už z
toho nějak vykombinuje, takže i při normálním uvažování sáhne napřed k
tomu jednoduššímu a když to nestačí tak by teprv měl zkoušet obecnější
vztahy.

Aleš Procháska