PIC18F27J13-I/SS

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Říjen 28 00:05:40 CEST 2010

Netusim co znamena ta pripona , objednal jsem to pres microchip direct,
znamemu do USA a ten mi to preposle.
Nicmene MES tvrdi ze nemaji vyvozni povoleni a na digikey i M Direct mi
to proste nedalo do kosiku, kdyz jsem mel adresu CZ.
Jelikoz jsem se setkal s tim poprve, tak jsem si to chtel nechat
vysvetlit zde v konfere.

LK