Auto-moto cidla

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 27 15:05:24 CEST 2010

No benzin v lodi (uvnitr) je strasna svinina - jednak to neskutecne
smrdi, pri dlouhodobych expozicich jsou z toho slusne rakoviny,
hromadeni par benzinu v trupu take neni nic moc a druhak ten stabilak je
na ty lodi preci jen lepsi - ma takovej prijemnejsi zvuk/vibrace. Navic
tohle zere pri cestovce 2l/h a pri maximalce 3.

Mimochodem to je i problem s plynem - lod je idealni nadoba pro naplneni
trupu plynem (dnesni flasky skoro kazda druha blbe tesni) a pak staci uz
jen zastartovat. Resi se to uzavrenou skrini s odtokem ven z lodi.

Jen perlicku - delal jsem zazimovani toho motoru a po demontazi
vyfukoveho kolena na me vykouklo tohle (schvalne kdo pozna co je spatne):

http://www.cncnet.info/galery/Vetus/vyfuk.jpg

podotykam, ze to byla originalni montaz z fabriky (srouby byly pod
original barvou) a nikomu to cela leta navadilo :-DDD

Radek Vicek