Al plech na celni panel ?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Říjen 26 21:23:36 CEST 2010

Tohle je klasická klempířská ohýbačka, já měl spíš na mysli levnější
verzi tohohle:
http://www.stroje-bow.cz/ohranovaci-stroj-fp-30-_bow_-584.html.
Ohraňovák funguje tak, že do prizmatu (lišta s podélnou drážkou
profilu V) se pákovým převodem (u profi samozřejmě hydraulicky)
vtlačuje "nůž" s negativním průřezem toho V. A mezi tím je plech a
ohýbá se.

Ales Prochaska