OT: "Lihobenzín" E85 // Shell V-power

Milan krata.milan na seznam.cz
Úterý Říjen 26 15:09:13 CEST 2010


Prozmenu to musim rici presny opak. Mel jsem Octavii 81kW, potom 81kW 
nacipovanou a nyni mam OII 77kW. Celkem jsem najel cca 300kkm a nikdy 
jem nepoznal rozdil mezi normalni naftou, vervou, v-powerem nebo 
carrerou. Co je pravda, ze kdyz vemu v nemecku tak mam pocit, ze je auto 
zivejsi, ale otazka je zda to neni jenom pocit.
Milan

Dne 26.10.2010 12:51, Jan Galuszka napsal(a):
> Trochu bych nesouhlasil ohledne Shell V power naftou
>
> Rozdil mezi obycejnou naftou a V-power je znatelny. Na zaklade mozna 100.000
> km mohu rict, ze V-power je o hodne vykonnejsi, spotreba je cca o 12% nizsi.
> Z Mondeem 2,0 TDCI jsem jezdil dalkove tury na obycejny kolem 7 litru, s
> V-power cca 6,2
> Nyni na Galaxy 2,0 TDCi je to obdobne.
>
> Ono to cenove vyjde stejne, nafta je drazsi, spotreba nizsi, neusetri se,
> ale na vykonu to je znat.
>
> Prednostne cepuji na Shellkach, a kdyz nektera mensi nema V-power, tak to na
> vykonu auta dost poznam  .. nejsem divocak, ale pri manevrech to poznam
>
> S pozdravem
>                 ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na ei.cz )
>
> FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
> Jan Galuszka
> Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
> IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
> oddíl C, vložka 7862
>


Další informace o konferenci Hw-list