OS pro nejaky ten ARM S3C6410 s dotykovym LCD

Úterý Říjen 26 11:33:51 CEST 2010

O FreeRTOS vim prdlajs, ale v seznamu podporovanych procesoru jsou jak
ARM7 tak ARM9, ale ARM11 jiz nikoliv :-)

Nicmene jsem narazil na DS5 coz by zrejme mela byt odpoved Keilu,
respektive ARMu presne na to co chceme, tedy
IDE pro vyvoj Linux baze aplikaci pod Windows.

http://www.embedded-news.tv/index.php?option=com_seyret&task=videodirectlink&Itemid=5&id=112
http://www.arm.com/products/tools/software-tools/index.php?setcookie=classic
http://www.keil.com/arm/ds5/

Nicmene jsem koukal k bratrum cinanum a ty DS-5 zatim ignoruji tak
nevim, zda je to blbe nebo proste jen moc nove.

Martin

>Vidim to podobne, zrovna stahuju a budu zitra kompilovat linux, jen tak
ze zajmu, ale je to proste s podporou tragedie...
Zatim pisu fakt cisty kod bez OS, to jde dobre, obsluha periferii se da
vyrabovat z dodaneho testovaciho programu...
Jinak asi opravdu aplikace pod Linuxem. Docela bych ocenil nejake intro,
chapu dobre, ze kernel + Qtopia je to jedine funkcni na 2440? Qtopia
jako umrely projekt me moc nemotivuje k uceni se...
A pod linuxem na desktopu neni nejake cross IDE? Treba jako Eclipse na
win? (tim s yagarto tools asi zas ale nezkompiluju pod win kod pro
linux, ze...)
A jeste jedna vec mi vrta hlavou - na ARM9 neni zrejme FreeRtos. Kdyz
vezmu zdrojaky pro ARM7, nebude to nejak lehce provozovatelne na ARM9?
Kdyz se nepouzije MMU a dalsi vymozenosti, zakladni vlastnosti jsou snad
stejne???