Re: Re: OT: "Lihobenzín" E85

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Říjen 26 11:27:05 CEST 2010

Nejakou velmi podivnou nahodou jsem zrovna minuly tyden "potkal" par desitek
litru neceho, o cem muj znamy rikal, at nad tim nepremyslim a naleju si to
do nadrze. Vzhledem k tomu, ze muj tank (stary 2.5 turbodiesel) sezere
vsechno od cisteho oleje pres petrolej po kerosin (pripadne v ruznych mixech
s benzinem, naftou atd.), tak jsem moc nevahal.

Jsem uz celkem smireny s tim, ze kdyz tankuju u stojanu, nafta ma (podle
vnejsi teploty) barvu spis spinave zlutou az barvu bile kavy, tak mne docela
prekvapilo, ze to, co ted leju do nadrze, ma barvu vyrazne domodra a je to
pomene hodne cire (to ty repkovy sracky fakt nejsou), takze velmi
pravdepodobne cista nafta.

No a kdyz jsem jel o vikendu pres Voticak (smerem od Prahy), normalne ho
jezdim kolem devadesati s tim, ze pokud se nestihnu do prvniho kopce rozjet
(nebo pokud musim kvuli necemu vyrazne pribrzdit), tak klidne i sedesat. A
hele ho - sto deset od zacatku do konce, auto se ani nezadychalo a melo
jeste snahu pridavat... Ono to tedy jelo i po rovine, ale to jsem bral,
jakoze to muze byt placebo - ale Voticak je prubirsky kamen.

Pokud to jenom trochu pujde, budu shanet cistou naftu, tenhle zazitek patril
k tem prijemnejsim.

Pavel Kutina