OT: "Lihobenzín" E85

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 26 10:28:23 CEST 2010

No ja to spis psal jen jako recnickou otazku.. I kdyz by mi opravdu
nevadilo topit LTO - nevim zda v Nemecku to maji jinak, ale na lodi byly
dve nadrze - jedna pro motor a druha pro bufika.

Navic se priznam, ze bych par litru LTO urcite vyuzil na zazimovani
motoru - preci jen to zimovani trva cca 4-6 mesicu kdy se neda jezdit a
to dokaze MERO na vstrikach a cerpadle udelat paseku. LTO MERO neobsahuje.

Radek Vicek