RE: OT: "Lihobenzín" E85

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Říjen 26 09:31:22 CEST 2010

50l asi nikde. Pokud se za posledni leta nic nezmenilo tak pokud jde o LTO vec se ma takto.
Pokud objednate LTO , napriklad CEPRO nebo jeho lokalni dealer, privezou vam cisternou defakto naftu s cervenym barvivem, vy zaplatite cenu jako za naftu a nasledne po te co to spalite se s financakem dohaduje te o vraceni dane, pricemz je na vas dokazal, ze proletla kominem u baraku a ne u auta.
Za tim ucelem mate projektovou dokumentaci, revizni spravu z daneho roku, a tunu dalsich papiru.

U 50l se to proste nemuze vyplatit.

Jirka

>No to je mozna pravda, ale me by zajimalo zda si jako obcan nekde muzu
koupit treba 50l LTO. Jelikoz na lodi mam nezavisle naftove topeni tak
bych rad netopil necim za co platim spotrebni dan jak prase, jen proto,
ze se to take da lejt do auta.

Radek Vicek