Re: OT: "Lihobenzín" E85

Úterý Říjen 26 07:46:47 CEST 2010

2010/10/25 Pavel Troller <patrol na sinus.cz>:
> Zdravím,
>  chtěl jsem se zeptat místních motoristů na palivo E85 a jeho použitelnost
> pro starší motory (konkrétně Felda 1.3/45 Bosch Monomotronic).
>  1) Jede to ? Je snížení výkonu podstatné ? Už takhle ho nemám nazbyt :-)
>  2) Zničí to motor, spálí katalyzátor, případně celé auto atd. ?
>  3) Vyplatí se to ?
>  Já jen, že už to má i pumpa, kde obvykle tankuji a že je to přeci jen
> levnější než ten předražený N95.
>  Zdraví Pavel.

Lidi to lejou do focusů a jsou s tím spokojený:

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=21325

Nicméně já bych to neriskoval, aby se to někde neprožralo a neteklo to
pak na silnici. Výrobci asi neprodávaj trošku upravený auta
(flexifuel, multifuel apod.) pro nic za nic.

Do auta IMHO patří to, co výrobce doporučuje.

P.K.