Re: Obsluha vnějšího přerušení u PIC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Říjen 25 12:37:09 CEST 2010

Aha, este ako to osetrit.. nechajte si tam tie 2ms po prvom stlaceni,
ale nepovolujte hned po nich prerusenie. Namiesto toho pravidelne
testujte ci je tlacitko stale zopnute. Ak zistite vypnutie, pockajte
opat 2ms a az teraz vynulujte flag a povolte prerusenie. Alebo druha
moznost je po tych prvych 2ms povolit prerusenie reagujuce na opacnu
hranu, po prichode opat pockat 2ms atd..

miro