Re: Identifikace 4 pin SMD s nápisem CUT

Pondělí Říjen 25 08:56:45 CEST 2010

Výstup z čeho, vstup kam? Jestli je to stabilizátor, bude vstup na
nějakém napětí a na něm bude s největší pravděpodobností nějaký elyt.
Výstup pak bude něco napájet, při troše štěstí to bude nějaký známý IO
se známým pinoutem.

Taky by to mohl být resetovací obvod, nedávno jsem pomáhal tátovi
opravovat nějaký satelit (asi homecast?), kde tento titerný SMD
třínožičkový odešel, táta si lámal hlavu, co je to za součástku,
jestli je to tranzistor, dioda nebo kýho čerta něco jinýho, ale co?
Jedna noha vedla do většího IO (další dvě nohy vedly na GND a +5V),
výzkumem zjistil, že když to připojí na zem, tak satelit nastartuje,
tak mi došlo, že to je reset a slepili jsme z několika součástek
primitivní náhradu (v podstatě RC člen).

Pavel Kadečka.