OT: LHC po opravě

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Říjen 25 06:48:02 CEST 2010

Zdravim,
  no samo ze dalsi rekord :-). Pocatecni luminosita pres 200 ubs-1, sice sla
rychle dolu, ale jeste ted v pul sedme, zhruba po 4 hodinach stable beams,
je tam, kde se na 312b zacinalo (kolem 150 u hlavnich exp.). A to uz je
natoceno pres 2600 pb-1. Myslim, ze i rekord v luminanci bude opet porazen,
pokud nebude beh ukoncen prilis brzy :-).
  Jsem rad, ze se ted v zaveru protonove sezony dobre dari, at maji vedci
o dlouhych zimnich vecerech na co koukat :-).
  Zdravi Pavel.