Trochu OT : Jaký robotický vysavač..?

Pondělí Říjen 25 00:54:26 CEST 2010

Ono to vážně funguje? Když vezmu jaký výkon má obyčejný vysavač a jaký
si tahle hračka může dovolit z baterek, koberec to asi nevyluxuje. Na
předváděčkách jsem viděl, že to téměř úspěšně posbírá něco rozsypaného
na lesklé podlaze. Na moje pochybovačné dotazy mi řekli, že to nemá
uklidit špinavou podlahu, ale jen udržovat čistou podlahu - že to uklízí
každý den. Tak potom možná.
Anděl