OS pro nejaky ten ARM S3C6410 s dotykovym LCD

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Říjen 24 23:48:46 CEST 2010

No, v podstate cely vikend jsem stravil ve stylu intro do linuxu...
(ubuntu - nasel jsem prvni, musim teda uznat, ze je to uz docela
pouzitelny system a asi by mi v nem moc veci nechybelo, kdyby do nej MS
portoval VS... :-P )
Zakladni kod pro procesor jde prelozit v pohode pod windows s yagarto
toolchainem, startovaci kody atp. jsou bezne stahnutelne.
Ale do linuxu nejlip pod linuxem - chvili mi trvalo se s tim szit (v
podstate zadne predchozi zkusenosti) ale nutno uznat, ze to funguje
dobre a je to na nej proste napasovane. Stahnout, make all a hotovo.
Priklady pro ledky, AD atd u 2440 bez problemu prelozeny a fungujou.
FTDI se k pocitaci taky povedlo pripojit a putty zobrazuje terminal
spravne a barevne, z toho jsem byl u jinych terminalu zmaten (hromada
divnych znaku...)
Zkousel jsem CygWin a tam se mi zadny toolchain rozchodit nepodarilo,
skoda, bezne nastroje na premistovani souboru mi zatim chybi asi nejvic...
Prenos jsem delal pres SD kartu nebo USB flasku, oboje bez problemu, sit
by byla asi lepsi.
Takze vyzkumu zdar, az bude trochu casu, zkusim si zkompilovat linux ;-)