el. podlahove topeni, bastl, z ceho ??

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Říjen 23 15:10:49 CEST 2010

 23.10.2010, 15:06:41

Mivali firemni prodejnu na kterou byl na strankach odkaz, ale od te
doby co jsou ten nadnarodni super-mega-turbo koncern se za ni asi
stydi. Ale podle mich informaci stale funguje, nebo jeste nedavno
fungovala. V achvivnich hlubinach internetu, nebo i tehle konference
je k nalezeni kontakt.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz