Bistabilní relé

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Říjen 23 06:00:13 CEST 2010

> Zdravim,
> Distributorem rele TAKAMISAWA je firma MICRORISC s.r.o.
>
> http://www.rele.info/
>
> Rele RAL-D3W-K by mohlo byt to prave.

Zdravim,

dekuji za informaci, URL se zda byt presne to, co potrebuji :-).

Bez toho D je to to prave. D znamena dvojite vinuti a to se tam nehodi.
Nicmene, v katalogu to maji (nespecifikuji presne tento typ, ale proste
zapada do obecneho katalogoveho listu pro rele RA), takze to zkusim
v pondeli prozvonit a uvidime.

Zdravi Pavel.