Bistabilní relé

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Říjen 23 05:57:54 CEST 2010

Zdravim,
  prave rele s jednim vinutim potrebuji. Vetsinou se nabizi typy s dvema
(pismeno D v typovem oznaceni) a takove ma 2 vyvody navic a vinuti ma jiny
(polovicni) odpor, to bych se tam bal davat.
  Pokud jsou vyvody jen naplacato pro SMD a po narovnani budou ve spravne
rozteci, to by vadit nemelo, ale nerad bych tam resil nejake dratove propojky
ci podobne bastly, preci jen je to ve vstupnim obvody meraku a tak bych chtel,
aby tomu zustaly alespon nejake parametry :-).
  Zdravi Pavel.