el. podlahove topeni, bastl, z ceho ??

Pátek Říjen 22 23:12:16 CEST 2010

Taky si budu dělat podlahové topení, ale s vodou. Trubky budu dávat do
drážek v polystyrénu a pro rozvádění tepla tam bude 50 nebo 100 um Al
fólie. Vzhledem k nízkému potřebnému výkonu by i těch 50um mělo stačit.
Dělal jsem nějaké pokusy a měření s více vrstvami alobalu (tloušťka
12um), počítal jsem tepelné odpory a našel jsem i kde 50 a 100um fólii
sehnat. Třeba vám to pomůže jako inspirace.
vaelektronik.cz/fotky/topeni.zip
Anděl