Ochlazovani vodice?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 21 14:18:23 CEST 2010

Jaká bude hodnota akcii to fakt netuším, ale spocitani teploty neceho je pomerne jednoducha fyzikalni uloha

ztratovy tepleny vykon  kusu dratu je reknem P=1W musi tedy platit, ze P=dro/T, kde dro=rozdil povrchove teploty vodice a okolniho vzduchu a T je tepelny odpor , jinak receno dost stejne vztahy jako u ohmova zakona a ele. proudu.
Trivialni uloha, ale neznam hodnotu tepelneho odporu holy mendeny vodic vzduch. To neni problem zmerit a jisitojiste exituji tabulky, emtiricke ci  vzorce. Bohuzel se k nim nemohu dogooglit.
Stejne se postupuje i treba u urceni teploty pouzdra TO-220, ktera je uvedena v kazdem DS a neni problem zjisit, ze teplota pouzdra TO220 ve volnem zduchu pri ztrate 1W bude cca teplota okoli + 60C, pokud ho budeme mirne ofukovat klesne pod teplota okoli +50C.

Pavel

To je, jako by jste chtel spocitat, jakou hodnotu budou mit akcie
Applu 17. cervna 2013.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz