Ochlazovani vodice?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 21 13:20:37 CEST 2010

Je mi znamo, je treba znat materialovou konstantu, muj matros je prevazne med tak rekneme pro med C1=0.75
vyzarovaci konstantu, ale tu se mi pro medeny vodic vodorovne nepodarilo vygooglit. Pak jde o vnejsi tepelny odpor tedy teplotu okoli a teplotu dratu.
Proudeni se pak resi v etape dve, ja to zjednodusuji, vysledek x0.8, to je jeste proudeni aerodynamicky neslysitelne.
To je mi celkove znamo a je mi to celkove prd platne, stejne nemam predstavu jak se mi ten drat zahreje :-)

Pavel

>to zavisi od mnohych dalsich faktorov, napriklad ci bude mat ten vzduch
konstantnu teplotu (nutene chladenie), ci sa bude hybat, ako bude hruba
vrstva toho vzduchu vzhladom na okrajovu podmienku a pod.
b.