Low-drop - ekvivalent 78L05

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 20 23:38:17 CEST 2010

Ano, vypada to skutecne takhle. Jinak tim nevykoupenim poslednich peti kusu
jsem myslel to, ze ja mam GM tak nejak u huby a relativne pohodlne (prijdu,
vysojim frontu, odevzdam hrst drobnych a odejdu, necekm na postu, neplatim
postovne, nehadam se s postackou, jestli mi to da, nebo jestli si pro to
budu muset nekam dojit atd.), ne ze by LE50 bylo nedostatkove zbozi. Ze jich
mas pet kilo v garazi a zrovna v tomhle futrale mne samozrejme neprekvapilo
:)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 20, 2010 5:33 PM
Subject: Re: Low-drop - ekvivalent 78L05

Původní zpráva ze dne 20.10.2010 od Pavel Kutina:

> Clovece, ja to snad vyfotim, ale podle toho, co jsem nasel na netu
> za specifikace futralu, tak to opravdu JE TO252 nebo neco velice
> podobneho (pripajena zada k desce, prostredni noha ucvaknuta u
> futralu, zbyle dve nozicky ohnute pro SMD, mrnous cca 5mm na sirku).

No tak to by mohlo být ono, jestli to má 6 mm na šírku a vypadá to
takhle:

http://www.clexpert.cz/lf50.jpg

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601