Low-drop - ekvivalent 78L05

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 20 16:26:02 CEST 2010

Zdravim,

nevite nekdo o nejake vhodne nahrade 78L05 v pouzdru DPAK (aspon doufam, ze
se mu tak rika - hodne zmensene TO220 v SMD), idelane kus za kus bez dalsich
uprav na desce a s dostupnostv kazde trafice? Hledam, ale moc se mi nezdaji
prave ta pouzdra.

Je to bastl, potrebuju jeden kousek, kdyby byla proudova zatizitelnost i
vetsi nez 100mA, taky bych se nezlobil. Rad bych ve vysilaci, ktery je
puvodne urceny pro 8ks NiMh akumulatoru, pouzival dvouclanek Li-Ion a tam uz
je ta 7805 na hrane, i kdyz je ten dvouclanek plne nabity.

Diky.

Pavel Kutina