Rizeni LED matice 8x8 ,cca 48 sloupcu a 16 radku

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Středa Říjen 20 07:07:19 CEST 2010

Zdravim
Chtel bych se zeptat, zda nema nekdo lepsi napad, potrebuji vytvorid radic displeje, ktery obsahuje matici LED modulu o celkem  48 sloupcich a 16 radcich. Na sloupce se pripina plus a radky se spinaji k zemi.

Objevil jsem seriovy radic MICREL MIC5891 pro spinani plusu (8x sloupce) a MIC5841 k minusu pro radky (8x) . Mozna by to slo poskladat hradlovym polem .
 MICRELy to vychazi ale slozite a i draze.

Objevil jsem jeste Maximy MAX7219  ktere jsou pro 7seg a spinaji jak sloupce (segmenty)  tak radky k zemi , jen nevim jestli nebudou omezene jen na cislice.

Pavel