Keramicka pozdra na odpory?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 19 20:14:12 CEST 2010

 19.10.2010, 20:09:14

Ono by to melo byt zapatlano v necem pruznem. Kdyz by jste to zapatlal
do neceho tvrdeho, napr. toho epoxidu, tak to neco bude pri zmene
teploty menit svoji velikost (epoxid spise vic nez min) a to zpusobi
mech. napeti manganin. dratu. A bac ho, uz je tu zmena hodnoty odporu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz